Šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naudodamiesi svetaine, jūs sutinkate su slapukų naudojimu Skaityti daugiau SUTINKU
PARTNERKESKKONNA KASUTAMINE
 
Kuidas ma saan partnerkeskkonda sisse logida?
  • Partnerkeskkond asub aadressil www.chilli.ee/firma. Sisselogimiseks kasutage palun oma Chilli projektijuhi poolt edastatud parooli.
 
Kuidas saaksin vahetada Chilli Partnerkeskkonna paroole?
  • Jah, parooli muutmiseks palume võtta ühendust oma Chilli projektijuhiga või partners@chilli.ee.
 
Soovin suhelda oma projektijuhiga, kuid olen kaotanud tema kontaktid
  • Aitame leida üles kadunud sõbra Chilli seinte vahelt. Kirjutage meile partners@chilli.ee.
 
Kuidas saaksin teha teenindavale personalile eraldi kasutajataseme partnerkeskkonna kasutamiseks?
  • Eraldi teenindajatele mõeldud kasutajatasemes puudub info konto seadete, lepingute, arvelduse ja eelvaadete kinnitamise kohta. Palume eraldi kasutajatasemete vajadusest anda märku oma Chilli projektijuhile enne kampaania algust.
 
KAMPAANIAPERIOODI ETTEVALMISTUS
 
5 nõuannet oma ettevõtte või teeninduspersonali ettevalmistamiseks
  • Soovitame tungivalt enne kampaania algust korraldada teeninduskoosolek ning selgitada kampaania eesmärke (uued püsikliendid, laienemisplaanide jaoks kogutav investeering, madalaegade ajutine täitmine enne/peale kõrghooaega, uue menüü koostamise jaoks degustatsioonimenüü testimine vms). Anname 5 põhiteemat, millest kindlasti personaliga juttu teha enne kampaania lansseerumist.

    1) Teeninduspersonali mind-set. Kui teenindav personal mõistab lähiajal järsult suureneva kliendivoo “tellimise” tagamaid, saavad nad teadlikult valmistuda veidi suuremaks töökoormuseks ning keskenduda parima teeninduskvaliteedi pakkumisele. Kui teeniduskvaliteet on halb (teenindajaid ei ole juhendatud endast maksimumi andma kampaaniaperioodi vältel) või kliendid tunnevad ebamugavust, siis ei täida kampaania oma eesmärki, turunduseelarve või korstnasse kirjutada, lisa- ning juurdemüük jääb tegemata ja kliendid sidumata (juhul kui Teil on püsikliendiprogramm).

    2) Kommunikatsioonivahendid prioriteediks. Suurenev huvi broneeringute/tellimuste vastu nii e-mailiga kui telefonitsi on kindel juhtuma. Teie kampaania õnnestumisele ei aita kaasa, kui kliendi poolt peale 10 minutit telefonitsi kutsuda laskmist nähvatakse väsinult, et sushit saab alles homme, hotellituba saab broneerida järgmisse kuusse vms. Just selle pärast ongi kampaaniaeelne vestlus Chilli projektijuhiga nii oluline, et selgitada välja Teie ettevõtte jaoks “Tervislik lisateeninduskoormus”. Hoolitsege palun, et iga klient kes ühendub Teie ettevõttega tunneks end oodatud kliendina nii kinkekaardiga kui ilma.

    3) Lisamüük ja juurdemüük. Kui Teil on ettevõttes toimiv lisamüügiskeem, siis looge kampaaniaklientide jaoks eristuv lisamüügiskeem ning tekitage ajutine lisaboonus teenindajatele sellest maksimaalse väljavõtmiseks. Mitmed Chilli partnerid, kes on seda poolt tõsiselt võtnud on saavutanud kohapealseks juurdemüügiks 500 kampaaniakliendi kohta üle 10 000 euro. Ilma lisamüügita toimub klientide alla omahinna teenindamine ning tuleb arvestada oluliselt suuremate turunduskuludega (pakkumise soodustuse suurus eurodes on turunduskulu). Miks mitte pakkuda mobiilse Check-in või Facebooki fänniks hakkamise eest 10% soodsamalt kampaaniakliendile magustoidumenüüd? Klient saab lisasoodustuse ja võtab seda komplimendina, teenindaja tegi magustoidu näol lisamüügi, ettevõte sai Facebookis tasuta referentsi. Mõelge üheskoos teenindajatega välja erinevaid lahedaid mõõdetavaid skeeme, kuidas panna kampaania toimima!

    4) Määrake keegi tagasisidega aktiivselt tegelema. Chilli partnerkeskkonda hakkab kogunema Teie uute klientide värsket tagasisidet. Soovitame rahulolevaid kliente tänada ja neid tagasi kutsuda. Samuti tegeleda kindlasti kehvemate tagasisidedega, et vabandada kliendi ees ja proovida teenindusprohmakad kuidagi kompenseerida. Chilli tagasisidesüsteem pakub Teile nupuvajutusega kliendi tagasisidele vastamist Chilli partnerkeskkonna siseselt.

    5) Kinkekaartide vastuvõtmine. Chilli kinkekaart on rahalise väärtusega dokument. Palume selgitada teenindajatele, kui oluline on kinkekaartide kohene registreerimine, et vältida võimalikku ohtu pettuseks (teoreetiline topeltkasutus). Läbikandmata kinkekaartide eest ei maksa Chilli välja ettevõttele tasusid, seega on oluline ka hoolitseda, et kõik kinkekaardid saavad registreeritud. Hoolitsege, et kõik teenindajad oskaksid kinkekaarte kiirelt ja osavalt registreerida ning nad saaksid keskenduda juba esimesest kliendist alates meeldivale teenindusele ja kaunile naeratusele. Soovitame alati hoida kassa kõrval tagavaraks ka väljaprinditud kinkekaardikoodide nimekirja (alla laetav Chilli partnerkeskkonnast) kuna vahel ei tee erinevad arvutid ja nutiseadmed lihtsalt koostööd ning seeläbi ei pea tekkima olukorda kus kõik osapooled end ebamugavalt tunnevad.
 
Kuidas arvestada kampaania kogukulu ehk panna paika turunduseelarve?
  • Chilli turundusmudel on puhtalt turunduskulupõhine. Kui Teie teenuse täishind on 10€, müügihind Chlllis 5€ ja Chilli teenustasu 1€, siis on "ühe kliendi hind” 5+1=6€.

    Teades ühe kliendi hinda, tasuks nüüd välja arvestada oma ettevõtte "tervislik lisateenindusmaht”. Kui see on +1 klient tunnis ja olete avatud 10h iga päev, siis tähendab see 10 klienti päeva kohta. Kui kinkekaartide kehtivuse periood on 60 päeva, siis tähendab see maksimaalselt 600 lisakliendi võimekust.

    Sellise näite puhul on turunduskulu 6x600=3600€ (3000+km).

    Selle 3000+km turunduskulu eest saate garanteeritult 600 reaalset külastust oma ettevõttesse. Lisaks 10€x600=6000€ (5000+km) suuruse minimaalse müügikäibe.

    Konks peitub selles, et kui soodustuse suurus ja kampaania läbiviimise kulud (meie näites 3000+km) arvestada turunduseelarvesse, siis on kõik kliendid maksnud täishinda (kinkekaardi hind oli ilma soodustuseta 10€).

    Sellele kuulikindlale matemaatikale tuleks veel lisada sõltuvalt oma teeninduspersonali võimekusest lisamüük, juurdemüük, korduvkülastused, uued püsikliendid, sotsiaalne referents jne.

    Palume alati arvestada turunduskulu vastavalt oma ettevõtte eelarvele! Näiteks kui turunduseelarves ei ole ette nähtud 10 000 lisaeurot kliendibaasi kasvatamiseks ühe kuu vältel, siis ei saa kampaaniat ka läbi viia tingimustel, kus 10€ tehakse soodustust ning 1000 klienti pannakse limiidiks.
 
Kuidas toimib kampaania ettevalmistusprotsess?
  • Oleme kamaania ettevalmistusprotsessi teinud äärmiselt mugavaks ja maksimaalselt automaatseks.

    1. Esmalt selgitage palun Chilli projektijuhiga (kui Teile pole veel määratud eraldi projektijuhti, siis andke endast märku aadressil partners@chilli.ee) välja koostöö eesmärgid ning andke ülevaade oma pakutavast teenusest.

    2. Kui kampaania idee tundub kõigile osapooltele atraktiivne, siis arutatakse läbi tingimused, sõlmitakse koostööleping, lepitakse kokku kampaania võimalik "eetriperiood" ning meie meeskond jääb sisendinfot ootama (tekstid, pildid).

    3. Kui sisendinfo käes, läbib see meie copywriterite ja disainerite tiheda sõela ning protsessi käigus valmib kampaania eelvaade, mis edastatakse Teile kinnitamiseks. Peale eelvaate kinnitamist pöörake tähelepanu oma teenindava personali ettevalmistamisele ning jätke kõik muu meie hooleks.

    Tehtud! Peale eelvaate kinnitamist toimuvad kampaania tõlketööd vene keelde, mida eraldi kinnitada ei ole vaja. Kampaania algab soovitud kuupäeval ning kestab kokkulepitud aja. Sõltuvalt müügitulude väljamkaksemudelist toimuvad automaatsed ülekanded koos e-maili teavituste ja raportitega.
 
Kas alanud kampaanias saab teha muudatusi?
  • Kahjuks mitte. Saame erandkorras kampaania varem peatada, kuid sisu, tingimuste, soodustuse suuruse ja hindade muutmine on kahjuks segadusi tekitav klientide jaoks ning mõnel juhul Eestis ka seadusevastane (ebaaus kauplemisvõte). Palume alati eelvaate kinnitamisel leida see lisaminut, veendumaks, et Chilli on avaldamas korrektse infoga kampaaniat.
 
KINKEKAARTIDE (VOUCHERITE) REGISTREERIMINE
 
Milliseid võimalusi pakub Chilli kinkekaartide kontrollimiseks ja registreerimiseks?
  • Chilli kinkekaartide kontrollimiseks on Chilli partnerkeskkond, "Chilli Merchant" mobiili äpp (Android) ja võimalus laadida partnerkeskkonnast alla PDF kujul kinkekaartide nimekiri.
 
Miks on oluline registreerida kõik kinkekaardid?
  • Chilli maksab välja müügitulu iga reaalselt teenindatud kliendi pealt. Seega ei kuulu registreerimata või kaotatud kinkekaatdid tasustamisele. Teine aspekt on Teie turvalisus, kohene kinkekaardi kehtivuse kontrollimine ja selle registreerimine välistab igasuguse võimaluse sama maksekinnitusega mitu korda teenust pakkuda.
 
Kuidas registreerida kinkekaart partnerkeskkonnas?
  1. Logige sisse partnerkeskkonda
  2. Vajutage õigel kampaanial nuppu “Voucherid"
  3. Kasutage brauseri allservas olevas otsingus kinkekaardi viimast 4-numbrit, et leida klient kiirelt süsteemist. Registreerige tema voucher, kasutades PIN koodi
 
Kuidas registreerida kinkekaart “Chilli Merchant” mobiilses äpis?
  1. Esmakordsel äpi avamisel logige sisse oma Chilli partnerkeskkonna login andmetega, mis edastati Teile enne kampaania algust
  2. Kui klient tuli väljaprinditud kinkekaardiga, siis vajutage “Loe kood lugejaga” ning sihtige ruudu kujulist QR-koodi kinkekaardi all paremas nurgas
  3. Kui klient tuli üles SMSi või paberile üleskirjutatud kinkekaardi koodiga, siis vajutage “Sisesta kood käsitsi” sisestage kinkekaardi kood koos PIN koodiga
 
Kas Chilli saaks jagada pakkumise ostjate kontaktandmeid?
  • Kahjuks mitte. Klientide personaalse info ja kontaktandmete kaitsmine ostutehingute raames on meie jaoks üks kõrgemaid prioriteete.
 
Kust ma leian kinkekaartide nimekirja välja printimiseks?
  • Kui logite sisse Chilli partnerkeskkonda ja lähete soovitud kampaania kinkekaartide märkimise vaatesse, siis lehekülje all servas on link “Lae alla kogu voucherite nimekiri PDF formaadis”. Lisaks saadab Chilli PDF formaadis nimekirja Teie ettevõtte esindaja e-mailile peale kampaania lõppemist. Isegi kui kasutate kinkekaartide märgistamiseks partnerkeskkonda või mobiilset äppi, siis soovitame tagavaraks alati hoida ka väljaprinditud nimekirja võimalikeks tehnilisteks ootamatusteks.
 
Märkisime kogemata vale kinkekaardi kasutatuks. Kuidas saaksime selle vea parandada?
  • Palun võtke ühendust meie klienditoega info@chilli.ee, kes aitab olukorra lahendada. Turvalisusprotokolli tõttu ei saa me lubada teenindaval personalil ise kinkekaartide kasutamist tühistada jooksvalt.
 
CHILLI KLIENDID
 
Kuidas saaksin tõsta teadlikkust oma ettevõtte kampaaniast?
  • Kuigi Chilli hoolitseb Teie värske kampaania võimsa kajastuse eest juba standardis, siis soovitame alati ka oma kliente teavitada heast kampaaniast Facebooki, Instagrami, Snapchati või uudiskirja vahendusel.
     
Mis on automaatne “Chilli Tagasisidesüsteem” ning kes sinna tagasisidet saavad jätta?
  • Chilli täisautomaatne tagasisidesüsteem küsib kliendilt kinkekaardi kasutamise järgselt erinevaid küsimusi tema kogemuse kohta. Seome tagasiside tema detailsete ostuandmetega (rahvus, sugu, vanus) ning kuvame kliendi tagasisidet ja erinevat kliendistatistikat partnerkeskkonnas iga kampaania kohta eraldi.

    Klientide tagasiside leiate Chilli partnerkeskkonda sisse logides värviliste graafikute blokist (hinnangute alt).

    Tagasisidesüsteem annab väärtuslikku siseinfot Teile oma tööprotsesside parendamiseks. Samuti annab see kliendile võimaluse pingevabalt hea sõna kosta (eestlastel on veres kiidusõnade endale hoidmine kohapeal teenindajaga suheldes). Vajadusel saab klient ka oma pahameelt väljendada otse algallikasse, mitte avalikku internetti (Tripadvisor, sotsiaalmeedia, uudisteportaalid vms) ning Teie saate ka võimaluse kliendile vastata partnerkeskkonna siseselt.

    Palume alati määrata keegi, kelle ülesanne on vastata kõikidele tagasisidedele, mis laekuvad kampaania raames jooksvalt. Vastamise eesmärk on sõbralik esmakommunikatsioon oma uute klientidega. Näiteks kutsuge tagasi neid kes rahule jäid ja klaarige õhk seal kus kõik ei läinud päris nii nagu plaanitud.




     
 
 
Kas klientide tagasiside läbi "Chilli Tagasisidesüsteemi" on avalik?
  • Hetkel ei ole tagasiside avalik. See on Teile ja Chillile partnerkeskkonna sisene tagasiside, mida kliendid arvasid kogemusest ning kas nad Teid ka oma sõpradele soovitavad. 
 
Soovin, et klient saaks raha tagasi juba osutatud teenuse eest
  • Juhul kui soovite kliendile mingil põhjusel teenindatud kinkekaardi eest raha tagasi maksta Chilli vahendusel, siis palume sellest teavitada oma projektijuhti või kirjutada partners@chilli.ee.
 
Mida teha, kui kampaania oli liiga edukas ning uute klientide teenindamisega on tekkinud jõudlusprobleemid?
  • Eduka Chilli kampaania puhul ei ole ebatavaline, et vabad ajad broneeritakse ülehelikiirusel. Just seetõttu on ka “tervisliku teenindusmahu” läbi arutamine kampaania eelselt oma projektijuhiga väga oluline. Juhul, kui on näha võimalike probleemide tekkevõimalust, siis palume võtta ühendust oma projektijuhiga, et arutada võimalusi olukorra parandamiseks.
 
 
ARVELDUS JA RAAMATUPIDAMISKÜSIMUSED
 
Kui klient soovib arvet, kes selle esitama peaks?
  • Kui klient küsib arvet teenuse eest, siis peaksite selle talle omaltpoolt esitama, kuna Chilli on sõlminud Teie ja lõpptarbija vahel on ostu-müügilepingu ning Chilli ei ole lepingu pool Teie ja lõpptarbija vahel.
 
Kuidas toimub arveldus ja dokumendivahendus?
  • Arveldustingimused on kokku lepitud kampaania eelvaate kinnitamise vaates, mis on käsitletav koostöölepingu lisana. Peale kampaania lõppu edastatakse Teie ettevõtte esindaja emailile kampaania raport (ehk müügitulemuste arvutuskäik), teenustasu arve ning voucherite nimekiri. Samal päeval kinnitatakse ka makse LHV pangas. 
     
 
Kas Chilli teenustasuarve tuleb eraldi tasuda?
  • Asjade lihtsustamise mõttes tasaarveldatakse Chilli teenustasuarvel toodud summa kampaania müügitulust. See tähendab, et Teieni jõudnud Chilli teenustasuarve on “makstud” staatusega. Juhul, kui kampaania müügitulust ei olnud võimalik kinni pidada kõiki tasusid, väljastab Chilli eraldi arve tasumiseks puuduolevale summale.
 
Kui kampaania raames telliti lisateenuseid või lisaturundust, siis kus need tasud kajastuvad?
  • Juhul, kui kampaania raames telliti lisateenuseid/-turundust, siis need kulud kajastuvad Chilli üldisel teenustasu arvel eraldi ridadena. Arvel toodud summa tasaarveldatakse kampaania müügitulust vastavalt kokkulepitud tingimustele.
 
Kuidas raamatupidamuslikult kampaania müügitulu üles võtta?
  • Chilli sõlmib Teie ettevõtte ja lõppklientide vahel müügilepingud ning vahendab Teile kogu kampaania müügitulu. Teie poolelt on üks parimaid võimalusi võtta tulu üles kui “müük eraisikutele”, kuna see on kõige korrektsem alus tulu ülesvõtmiseks.
 
Meie kassasüsteem ei võimalda poole hinnaga teenust arveldada. Mida teha?
  • Korrektne oleks kassasüsteemis arvestada teenused tavahindadega ning iga teenindatud kinkekaardi kulu (soodustuse suurus eurodes + Chilli tasu) võtta hiljem raamatupidamuslikult turunduskuluna üles. Täpsemalt loe turunduskulu arvutusloogika kohta rubriigist "Kampaaniaperioodi ettevalmistus" > "Kuidas arvestada kampaania kogukulu ehk panna paika turunduseelarve?"

 

Ei saanud küsimusele vastust? Edastage küsimus oma Chilli personaalsele projektijuhile või saatke e-mail partners@chilli.ee

Pagalba klientams
Viešbučiams ir pardavėjams