5 nõuannet teeninduspersonali ettevalmistamiseks
Soovitame enne uue turunduskampaania algust korraldada alati teeninduskoosolek ning selgitada kampaania eesmärke (uued püsikliendid, laienemisplaanide jaoks kogutav investeering, madalaegade ajutine täitmine enne/peale kõrghooaega, uue menüü koostamise jaoks söökide testimine ja tagasisidestamine vms).
See annab ka teenindajatele aimu, kui olulise projektiga ettevõtte jaoks tegu on ning aitab neil mõista, kui oluline on uutele klientidele maksimaalselt hea esmamuje jätmine. Kui uued kliendid lahkuvad stressis ja segaduses teenindaja tõttu õnnetult, siis on tegu alla omahinna teenuse müümisega, mitte targa turundusplaaniga.
Üha populaarsem on elamuste üksteisele kinkimise trend. Seega käsitleme oma majas ka voucherit üha enam kinkekaardina. Allpool toodud juhistes on voucher/kinkekaart samas tähenduses.
Anname 5 põhiteemat, millest kindlasti personaliga juttu teha enne kampaania müügiperioodi algust:
„Chilli“ yra didžiausia nuolaidų svetainė Baltijos šalyse, kurią myli milijonai klientų. Estijoje dirbame nuo 2010 m., O Latvijoje ir Lietuvoje - nuo 2020 m.
Nuolat atnaujinamas specialių pasiūlymų pasirinkimas apima daugybę skirtingų restoranų, kurortų ir viešbučių bei įvairių laisvalaikio galimybių. Chilli sujungia viską, kas daro jūsų kasdienį gyvenimą šiek tiek laimingesnį, įdomesnį ir palankesnį.
Mes jums siųsime tik naujus gerus pasiūlymus, kurių neturėtumėte praleisti.
Mes niekada neparduosime jūsų informacijos ir nebendraujame su niekuo.